sobota, 22 maja 2010

Bułeczki ziołowe


Oj jak dawno tutaj nie zaglądałem. Ostatnio brakuje mi przede wszystkim inspiracji i czasu. Niedawno przygotowałem, moim zdaniem świetną, potrawę "na winie", lecz baterie w aparacie wyczerpały się w najmniej odpowiednim momencie i z tego powodu nie mogłem zrobić zdjęcia. Przepis zapisałem. Szukałem go przed chwilą i nie znalazłem, ale na szczęście jeszcze pamiętam - dobre jedzenie pamięta się nawet latami;). Dodam na bloga przy najbliższej okazji.

Bułeczki ziołowe

Składniki:
125 g mąki kukurydzianej
125 g mąki pszennej
świeże drożdże
odrobina cukru
sól, pieprz ziołowy
kilka szczypt: oregano, ziół prowansalskich
ciepła woda
olej




2 komentarze:

  1. te bułki wyglądają jak kartofelki :-) uroczo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczególnie jedna bułekczka (środkowa po lewej) przypomina mi pieczarkę :).

    OdpowiedzUsuń




Vegespot.pl - Przepisy wegetariańskie

Kontakt z blogerem:



Produkty wegańskie w bydgoskich sklepach