czwartek, 24 września 2009

Come back :)


Wiem, że zapuściłem solidnie prowadzenie bloga. Wszystkich moich czytelników przepraszam za nieobecność, która po części wynikała z mojego lenistwa.Nie będę się tłumaczył, bo jeszcze bardziej się tylko pogrąże. ;)

Przez ten czas nie pozostałem bierny, bo wypróbowałem kilka ciekawych przepisów, m.in. pizze na cieście pszenno-żytnim z nowym sosem, który sądzę że będzie wam smakował (mi bardzo smakuje), krokieciki ala falafel oraz zapiekankę cukiniową.

Sos do pizzy
Sos wykonałem poraz pierwszy na bazie keczupu pudliszki "keczup do pizzy". Za drugim razem użyłem keczupu z Włocławka. Poniżej podaje składniki. Wykonanie jest bardzo łatwe - wystarczy wymieszać.

Składniki:
ok. 3 łyżeczki keczupu (musi być więcej niż musztardy)
ok. 2 łyżeczki musztardy
1 ząbek czosnku drobno posiekanego lub przeciśniętego przez praskę
odrobina sosu sojowego ciemnego
pieprz ziołowy
sól

Sos ma wyjść dość gęsty. Jego ilość zależy od pizzy jaką mamy nim posmarować. Sos jest na spód pizzy, ale można go użyć zamiast keczupu itp. Dzięki niemu jest naprawdę bombowa w smaku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz




Vegespot.pl - Przepisy wegetariańskie

Kontakt z blogerem:



Produkty wegańskie w bydgoskich sklepach